Розпорядження №36-о від 04.10.2018 року

УКРАЇНА

ІЗЮМСЬКА РАЙОННА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

                Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я                 

                     04  жовтня  2018 року                   м. Ізюм                                 № 36-о

 

Про внесення змін до паспорту

бюджетної  програми  місцевого

бюджету на 2018 рік

 

Відповідно до статті 20 Бюджетного Кодексу України, наказу Міністерства фінансів України від 26 серпня 2014 року №836 «Про деякі питання запровадження програмно-цільового методу складання та виконання місцевих бюджетів», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України                       10 вересня 2014 року за №1103/25880, наказу Міністерства фінансів України   від 01 жовтня 2010 року №1147 «Про затвердження Типового переліку бюджетних програм та результативних показників їх виконання для місцевих бюджетів у галузі «Державне управління», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20 жовтня 2010 року за №945/1824, рішення XХХVІ сесії Ізюмської районної ради VIІ скликання від 25вересня 2018 року №560-VIІ  «Про внесення змін до рішення XХV сесії Ізюмської районної ради VIІ  скликання від 20 грудня 2017 року №405-VIІ «Про Ізюмський районний бюджет на 2018 рік»» та наказу фінансового управління Ізюмської районної державної адміністрації Харківської області від 04 жовтня 2018 року №84   «Про внесення змін до паспорту бюджетної програми місцевого бюджету на 2018 рік»:

затвердити зміни до паспорту бюджетної програми за кодами типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів на             2018 рік по головному розпоряднику – Ізюмській районній раді за ТПКВКМБ 0110150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради    (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад, затвердженого розпорядженням голови Ізюмської районної ради Харківської області              від 14 вересня 2018 року №33-о, виклавши його в новій редакції, що додається.

 

 

Голова районної ради                                                                   С.Дуванський