Про затвердження кошторису витрат на утримання виконавчого апарату (секретаріату) районної ради та штатного розпису

 

 

 

УКРАЇНА

        ІЗЮМСЬКА  РАЙОННА РАДА               

                              Харківської області

                                                                                                                                                                                                                            

Р І Ш Е Н Н Я

 ХLсесії районної ради VІ скликання

 

 від  “30”січня 2014 р.                                               № 525-

   

Про затвердження кошторису витрат

на утримання виконавчого апарату

(секретаріату) районної ради та

штатного розпису

Відповідно до пп..4 п. 1 ст. 43, пп.. 11 п.6 ст. 55, п.3 ст. 58  Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, постанови Кабінету Міністрів України від  09 березня 2006 року № 268 “Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів”, районна рада

 

В И Р І Ш И Л А: 

1. Затвердити кошторис витрат на утримання працівників виконавчого апарату (секретаріату) районної ради на 2014 рік в сумі  498,00  тис. грн.  та штатний розпис в редакції станом на 01.01.2014 року (додається).

2. Надати дозвіл голові районної ради в міжсесійний період вирішувати питання щодо внесення змін в штатний розпис.

3. Ізюмській районній державній адміністрації протягом 2014 року вносити пропозиції щодо змін до районного бюджету, враховуючи потребу в асигнуваннях на утримання ради та її виконавчого апарату, за поданням головного розпорядника коштів.

4. Встановити у межах затвердженого фонду оплати праці голові районної ради  Чегринцю А.І. та заступнику голови районної ради, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09 березня 2006 року    № 268 “Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів” та Положення  про преміювання, затвердженого розпорядженням голови районної ради від 18 травня 2006 року   № 13-О:

4.1. Надбавку у розмірі до  50% посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг та вислугу років в межах асигнувань;

4.2. Преміювання  із фонду премій, не меншого за 10% від фонду заробітної плати, щомісяця, за підсумками кварталу, року та до державних свят в межах асигнувань та за наявності коштів;

4.3. Матеріальну допомогу для вирішення соціально-побутових питань та допомогу на оздоровлення у розмірі середньомісячної заробітної плати в межах асигнувань.

5. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань регламенту, депутатської діяльності, місцевого самоврядування, законності, правопорядку, свободи слова, інформації та регуляторної політики          (Дуванський С.В.) та з питань бюджету (Бобух І.П.).


             Голова  районної ради                                              А.Чегринець        

Залишити відповідь