Рішення №259

УКРАЇНА

ІЗЮМСЬКА РАЙОННА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

                 РІШЕННЯ                

ХVІ сесії  районної ради VІI скликання

                   16.02.2017 року                                                            № 259-VIІ

Про затвердження стурктури,

штатного розпису та кошторису витрат

на утримання виконавчого апарату

(секретаріату) районної ради на 2017 рік

 

Відповідно до п.4 ч.1 ст.43, п.11 ч.6 ст.55, ч.3 ст.58 Закону України     «Про місцеве самоврядування в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 09 березня 2006 року № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів», наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 02 жовтня 1996 року № 77 «Про умови оплати праці робітників, зайнятих обслуговуванням органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, органів прокуратури, судів та інших органів», постанови Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014 року №664 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України, районна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

  1. Затвердити структуру виконавчого апарату (секретаріату) районної ради на 2017 рік (додаток 1).
  2. Затвердити штатний розпис виконавчого апарату (серетаріату) районної ради на 2017 рік чисельністю 15,5 штатних одиниці (додаток 2).
  3. Затвердити кошторис витрат на утримання виконавчого апарату (секретаріату) районної ради на 2017 рік у сумі 1012,4 тис. грн. з подальшим внесенням змін при внесенні змін до районного бюджету на 2017 рік.
  4. Надати дозвіл голові районної ради в міжсесійний період вирішувати питання щодо внесення змін в штатний розпис.
  5. Ізюмській районній державній адміністрації протягом 2017 року вносити пропозиції щодо змін до районного бюджету, враховуючи потребу в асигнуваннях на утримання ради та її виконавчого апарату, за поданням головного розпорядника коштів.
  6. Встановити у межах затвердженого фонду оплати праці голові районної ради та заступнику голови районної ради:

6.1. Щомісячну надбавку за високі досягнення у праці або за виконання особливо важливої роботи у розмірі до 50% посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг та вислугу років в межах асигнувань.

Виплата щомісячної надбавки за високі досягнення у праці або за виконання особливо важливої роботи та за складність, напруженість працівникам виконавчого апарату (секретаріату) районної ради встановлюється розпорядженням голови районної ради.

6.2. Преміювання із фонду премій, утвореного у розмірі не менш як 10 відсотків посадових окладів та економії фонду оплати праці, щомісяця, за підсумками кварталу, року, до державних і професійних свят у розмірі до 100% від посадового окладу в межах асигнувань та за наявності коштів.

Преміювання працівників виконавчого апарату (секретаріату) районної ради щомісяця, за підсумками кварталу, року, до державних і професійних свят встановлюється розпорядженням голови районної ради.

  1. Голові районної ради та заступнику голови районної ради надавати матеріальну допомогу для вирішення соціально-побутових питань та допомогу на оздоровлення при наданні щорічної відпустки у розмірі середньомісячної заробітної плати в межах асигнувань.

Надання допомоги на оздоровлення при наданні щорічної відпустки  та для вирішення соціально-побутових питань працівникам виконавчого апарату (секретаріату) районної ради проводити за розпорядженням голови районної ради.

  1. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань регламенту, депутатської діяльності, місцевого самоврядування, законності, правопорядку, свободи слова, інформації та регуляторної політики, соціального захисту населення, охорони здоров’я, освіти, культури та молодіжної політики (Тютюнник Л.О.) та з питань бюджету (Мирошниченко Л.В. ).

 

 

Голова районної ради                                                               С. Дуванський